7 Aralık 2014 Pazar

ANTİBİYOTİGE SON VEREN C VİTAMİNİ :)

     İlk hamileliğimde grip olmustum.Doktorum bana asagidaki resmini gördügünüz c vitaminini

verdi.Sadece bunu kullanabilirsin dedi.Kullanmaya basladim ,günde bir tane suda eritilerek

iciliyor.Ve insani aninda ayaga dikiyor.Eger hastalanma etkilerini görür görmez içerseniz daha 

etkili olup kendinizi hemen topluyorsunuz.

     Mesela sabah uyandim bogazlarim kasiniyor veya burnum

yaniyor hemen bir bardak suda eritip icerim bi kac saat sonra bomba gibiyim.Yaklasik alti senedir

kullaniyorum.Baska ilaca gerek kalmiyor.Deneyin hemen gidip temin edin evinizde olmali 

muhakkak.Hatta akliniza kubado.blogspot gelir iyiki okumusum dersiniz.Artik. meyvelerden 

yeterince c vitamini alamiyoruz.Destek sart diyorum.Gecen eczaneye sordum çocuklara 

icirebilirmiyim diye büyük ogluma yarim içirebilecegimi söyledi.Ama küçüge vermedi.Onun için 

Zinko'nun için sadece c vitamini ve çinko olan yani benim ilacin küçüklere olanini 

verdi.Gecenlerde hastalanicak gibi oldu hemen vermeye basladim hastalik teget gecti begendim 

onuda.Geçen sene daha sonbaharda antibiyotik kullanmaya başlamıstık.Bunlar sayesinde daha 

içmedik şükür :) 
     
      Yanliz ben c vitamini bile olsa hergün verilmesinden yana değilim.Hastalanicagini 

hissedince vermeye basliycaksin.İsterseniz doktorunuza danisin ama gec kalmayin 

derim.Antibiyotige sonnnnn.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder