4 Aralık 2014 Perşembe

AYRAN DETOKSU....

     Arkadaslar iki cocuk annesi olarak,birinci hamileligimde 35 kilo alip 101 kiloyla,ikinci 

hamileligimde 26 kilo alip 90 kiloyla doguma girmis bir kadinim.Su an 65 kiloyum:-) Rejimi 

detoksu naçizane bana sorucaksiniz.Akliniza gelicek herseyi denedim.Zayıflama maceramda 

faydasini gördüklerimi sizinle ara ara paylasmak istedim.Karbonattan sonra bu ayran 

detoksuda aralarda yapilacak hemen bir kac kilo farkettiren bir kür.Tamammmmm anlatiyorum.
   
    Malzemelerimiz bugday,nohut ve yogurt.



Önce bugdayimizi ve nohutumuzu haslıyoruz.Yogurdumuzdan bir güzel ayranimizi yapiyoruz.Bir 

litre yogurda bes yemek kasigi bugdayimizi ve nohutu ekliyoruz.İki gün boyunca sadece bununla 

besleniyoruz.İstediğimiz kadar içiyoruz.Veeeeeee iki günde 2 -3 kilo gidiyor.Bir ayda iki 

kereyayapiliyor.Bu demektirki 4 yada 6 kilo arasinda kilomuzu veriyoruz.Ayrica gün icersinde 

kullandigim seker sayisini diyetisyen hesaplayinca ortaya bir kiloluk bir kalori cikti.Dr.sekeri 

kesiceksin dedi.Ben kesemem dedim:-) Diyetisten önermesede tatlandiriciya basladim.Ve gercekten 

ay sonunda bir kilo farketti.Bu arada aralarda yogurda elma,armut gibi meyva dogradim 

üstünede tarcin döküp yedim.Aman ne lezzetli bir tatli anlatamam.Hadi bakalim bogazimizi tutup 

deneyelim.


                                                          Ben denedim ve basardim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder