7 Aralık 2014 Pazar

FLORMAR OJELER VE RUJLAR

   Bu seneki rengim mordu.Evet bir modaci degilim ama sanirim önceden bu sene ne moda olucak hangi renk daha ön plana cikicak tahmin ediyorum ,genelde tutuyor.Ama tutmasada hic onemli degil herkez kendi modasini yaratmali,o anki ruh haline göre rengi ,giysiyi belirlemeli.Ben bu yazdan beri lilalar acik morlar ve kisla beraber mürdümlere gectim.
Moda sitelerine bakiyorumda renkler tutuyor.Giyimden ojeye,ruja kadar bu tonlardayim bu aralar.

 


Flormar neon colorsda ise N005 ben çok begendim.Rengini görür görmez herzaman oje kutumda olması gereken bir ürün oldu.
Flormar Jelly Look ojeler çıkar çıkmaz  hemen dikkatimi çekti.Tek katta bile şişedeki rengin aynısını veriyor.Kıvamı gerçekten jöle gibi.Bu rengine bayıldım favorim Ruby JL07.
Ruj olarak ise 
Golden Rose 239 favorim.Tamam flormar rujlarıda ton olarak iyi ama golden roseun bu rengi çok hoş.Ruj sürmeyi seviyorum tabiki tek bir renk degil.Ama rengi buldugumda vazgeçemiyorum.

Ve 2015 de yine bu tonlarin öne cikicagini düsunuyorum.Açık morlar,lilalar,pembeler,nar çiçeği... 
                                  Hatta yaşayalim ve görelim diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder