12 Aralık 2014 Cuma

TARÇİN İLE DUDAKLARİMİZİ DOLGUNLAŞTİRALİM :)

 
      Tarçinin faydalar i bitmiyor.Kis mevsiminde çaylar i,metabolizmayı hızlandırdığı, şimdide

dudaklarimizi organik şişiriyor ;)
   
        Evet tarçınla dudaklarımıza hifi bir dolgunluk verebiliyoruz.Bunu daha çok yeni

öğrendim ama uyguladım.Dudaklarıma kontur yada botoks istemiyorum yada tırsıyorum :)

diyorsanız tarçınla hiç acı duymadan,sekli bozulmadan,masrafı çok olmadan bunu başarabiliriz.

     Önce dudağımıza nemlendırıcı bir balm yada vazelin sürüyoruz sonrada tarçınla dudaklarımıza

masaj yapar gibi uyguluyoruz.Önce karıncalanmalar başlıyor sonra hafif yanma.Ve sonuç

dudaklarımız dolgun :))))  Ben denedim evet güzel gözüküyor tamam fazla büyük bir etki beklemeyin
tabi.En azından ördek gibi olmayacağız.Bugün artık bütün kadınlar birbirine benziyor dudaklardan

dolayı.Bu şekilde farkımız olur doğal güzelliğimizi devam ettiririz diyorum.Deneyin derim ;)


Tarçın yararlı kızlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder