3 Aralık 2014 Çarşamba

Karbonat Mucizesi...

        Cok duymustum alkali suyla zayifla,ödem at diye bir arastiriyim dedim.Alkali suyun

karbonatla yapildigini ogrenince hemen eczaneye gittim.ingiliz karbonatiyla yapiliyormus.

Biraz kilom ve ödemim vardi.Deniyim dedim sonucta vucuda zararli bisiy degil.

Hemen kullanmaya basladim.Bir litre suya bir,birbucuk cay kasigi konuyor.Yemeklerden

önce ve yemekten iki saat sonra iciliyor.Nedeni karbonatli su vucuttaki asitleri

atiyor.Yedigimiz yemegin erimesi asitle saglaniyor ve bu arada midenin olusturdugu asite

ihtiyacimiz var.Yoksa yediklerimiz midemize oturur.:-) Bu arada bazen vücudumuz siser

ellerimiz ayaklarimiz karnimiz inanin bunlara cozümmüş.İlk bir kac gün tuvalete

tasiniyosunuz ,tamam ama okadarda olucak.Gelelim sonuca......Evet denedim

ve gördüm.Artik sabah kalktigimda ellerim şişmiyor veee bes kilo verdim bir ayda :-)  Ben

denemenizi tavsiye ederim kilo vermek icin haplara hiiiicccc gerek yok.Hem cok ucuz

hemde yayarli.  :-) Denemenizi tavsiye ederim ben cok yararini gördüm.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder