2 Aralık 2014 Salı

Gözalti Morlugundan Kurtulma ;)

Merhabalar ...
Artik bende bir blog yazariyim.Arastirmayi seven,bol okuyan biri olarak blog yazmaya karar verdim.Ve tabiki ilk yazim senelerce ugrastigim ve hemen hemen her ürünü deneyip ama bir fayda goremedigim goz alti morluklarimla ilgili olmaliydi :) Tamam belki lazer gibi seceneklerimiz var.Ama ben bu secenege bir turlu sicak bakamadim,cesaret edemedim.Veeee tesadufen karsilastigim bir ürün beni sonsuz mutlu etti.İsmi Eveline white prestige 4D göz  kremi.İnanin en fazlaaa bes,yedi güne farki görüceksiniz.Uzun kullanma sonucunda morluklarinizdan eser kalmiyor.Ürünü sabah aksam mercimek tanesi kadar,temizlenmis göz altina tanpon yaparak uyguluyoruz.İste bu kadar.....


 Etkisini hemen gösteren mükemmel bir cilt bakım kremi

1 yorum:

  1. Hayirli olsun cnm. Basarilarinin devamini diliyorum...

    YanıtlaSil