3 Aralık 2014 Çarşamba

DOĞAL SABUNLAR

Yeniden Merhabalaarrr....

   Biraz önce tv de seyredince aklima geldi.Bundan bir kaç ay önce sabunlara sarmistim :-) Birkacini kullandim ve sonuclarini sizinle paylasmak istedim.Kullanmadığım ama merak ettiklerimde var.Belki siz kullanmışsınızdır ;) deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim...




Zeytinyağlı Sabun :Çok sert gibi gözüksede suyla birleşince inanın yumusacık oluyor,sabunda sizde :) Alırken en çok içindeki vitaminler ve cildin nem seviyesini ayarlaması dikkatimi çekti.K,E ve D vitaminleri içinde yer alıyormuş.Kullandım memnun kaldım saclarım ve cildimin nemlendiğini gördüm.


Çilek Sabunu :Valla ne yalan diyim bu sabunu rengi için almıştım.Sonra cildi gerginleştirip sıkılastırdıgını ögrenince daha bir istekli kullandım.Hala kullanıyorum.Ama gözle görülür bir etki göremedim.



Ardıç Sabunu :Sedef,mantar ve masajla yapılırsa varise iyi geliyormus.Kullanmadım ama aranızda kullananlar varsa önerilerini almak isterim...


Keçi Sütü Sabunu :Sivilce ve aknelere iyi geliyormus.Keçi sütü zaten çok yararlı.Düzenli kullanıldıgında güneş lekelerine iyi geliyor.Yakın bir arkadasımın yüzündeki güneş lekeleri için halen kullanıyor ciddi azalma var.Benden söylemesi ;)


   Yorumlarınızı bekliyorum :) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder